e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

środa, 10 października 2007

Jestem cierpliwa, nawet bardzo, ale tym razem miarka się przebrała. Koniec... Szukam kogoś innego! Mam dość obietnic i zbywania. Nie rozumiem jak można być taką osobą... obiecywać i nie dotrzymywać słowa... jak wiem, że czegoś nie zrobię to po co  się deklarować...  Kolejna nauczka: nie zaczynać z sąsiadami!!!

                                        *********

Mam!!!! Podzwoniłam  po tartakach i się udało!!!!  Właśnie złożyłam zamówienie. Byłam w tym tartaku, obejrzałam drzewo- proste, wysuszone- do piątku będę miała więźbę na działce!!! Yes, yes, yes...  A co to ja rano słyszałam, że nie ma szans??? Że nie da rady, tartaki obłożone pracą??? A i owszem, ale chcieć to móc:)) Kobieta potrafi, a jakże:)) Ale jestem z siebie dumna...ach:)) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))