e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

niedziela, 5 sierpnia 2012

Hamak

No cóż, mój mąż spełnia swoje marzenia ... przypominam tyrolka,  ciągle jeszcze nie skończona ... hihihi ... no to ja też postanowiłam .... Co roku go chciałam, ale jakoś  czas leciał i do realizacji nigdy nie dochodziło... Ale ostatnio, tak sobie siedząc na tarasie i patrząc na moje ukochane drzewka, pomyślałam właśnie o NIM - jak to byłoby cudownie oddać się w objęcia Morfeusza właśnie na nim ... oczywiście tylko czasami, kiedy zdarzy się ta chwilka wolnego, hihihi ...  HAMAK, właśnie jego tutaj brakuje !!! I jak pomyślałam, tak od razu otworzyłam net i zaczęłam szukać! I co? I ceny mnie wręcz powaliły ... takie kolorowe, wyglądające na liche od 70 zł, a te lepsze od 250 zł !!! Z kolei te co mi się najbardziej podobały, takie  jasne,  kawa z mlekiem to koszt  nawet 800 zł!!! Koszmar, jakie ceny!!! Tak wiem, pewnie jakość, firma - okey, ale mnie na taką jakość zwyczajnie nie stać, więc nie pozostało mi nic innego jak odkurzyć swoją zapomnianą od lat maszynę i do dzieła! Kupiłam materiał, sznur i  oto efekty :)

Takiego prezentu już dawno sobie nie zrobiłam ... Nie licząc basenu, hehehe :))  Nie będę dużo pisać, bo po prostu tego uczucia nie da się opisać ... Jeśli ktoś kiedykolwiek  leżał na takim cudzie, wie o czym mówię, jeśli nie - gorąco polecam ! Powiem tak ... wszyscy się dzisiaj o niego "bili"... I chcąc nie chcąc,  muszę uszyć jeszcze takie trzy!!! Dla każdego, żeby wszyscy byli zadowoleni!!!  Ale to dopiero w poniedziałek... jutro robię labę:)) Na hamaku oczywiście:)) Jeśli się do niego dostanę, hehehe:))
Mojemu mężowi baaardzo się spodobał ...









Mój najmłodszy Skarb, hamak okupował do wieczora ...
 Mnie udało się wskoczyć,  kiedy chłopaki  podlewali trawkę...  Jak to człowiekowi niewiele do szczęścia potrzeba ... hamak i wszyscy w siódmym niebie :))

Moje, przepraszam ... nasze,  ukochane miejsce do labowania od dziś:))

5 komentarzy:

  1. Ale super! Ja też taki chcę!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny! Trzeba będzie nauczyć się szyć :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale czad, sama go uszyłaś??? Ty zdolniacho!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomysłowy ten hamak. Ludzie kupują różne wymyślne cuda, a to taki prostu sposób na odpoczynek. Brawo za chęci! Ja jestem leniwa i kupiłam swój, ale też skromny ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))