e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

środa, 11 lipca 2012

Rabata skończona!

Rabata skończona :))  Hurra ... Berberysty, cisy, hortensje, azalie, kosodrzewiny ... wszystko posadzone :)   Ale zrobiło się pięknie :)) 
 I pomyśleć,  że jeszcze dwa dni temu tak wyglądało ...
 A teraz ...
Mmm... ale się cieszę :))
Wokół rabaty wyrównałam teren i posiałam trawę.  Posadziłam również trzy choinki i  dwa cisy, kiedy urosną  stworzą  okazały  żywopłot.  
Z okna w łazience wygląda to tak ...
Jeszcze tylko trawka urośnie i będzie super :)

W spróchniałym pniu posadziłam takie oto maleństwa...

Zielony berberys znalazł swoje miejsce na ścieżce z białych kamyczków ...
Podobnie czerwony berberys, który pod wpływem słońca przybiera niesamowite barwy ...

Piękne, różowe kwiaty to hortensja ...
 


 
Cis  i kosodrzewina są jeszcze malutkie, ale kiedy urosną będą bardzo efektownymi drzewkami ...
 Starzec popielny ma jasne i srebrzyste liście. Wygląda bardzo efektownie. Podobno jest to roślinka, która często przemarza, dlatego zalicza się do jednorocznych. Ale sprzedawczyni powiedziała mi, że jej rośnie już któryś rok, może mnie też się uda ...
Wieczorem wygląda równie pięknie ...
Przed zachodem słońca ...
  ... i  po zachodzie słońca ....

11 komentarzy:

  1. Ślicznie, bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ogród, super wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądam sobie Twojego bloga...fajnie się ogląda, miło się czyta..tyle tu miłości i zaangażowania..
    Zazdroszczę ale serdecznie domu, ogrodu...
    Dla każdego jest jego i dla każdego wystarczy
    Moja "chatka" też albo powstanie albo gdzieś już czeka na mnie
    A na razie z przyjemnością podglądam sobie innych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam! moje marzenia również spełniły się. Mieszkam sobie w domku w lesie i jestem szczęśliwą posiadaczką leśnego ogrodu w którym królują hortensje i rododendrony.Pozdrawiam

      Usuń
  4. To jest chyba najlepszy blog o tej tematyce jaki czytałam marzy mi się taki domek w lesie ^^ Wszystko przede mną

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ogromnie :) Wiesz, też marzyłam i się spełniło... bo marzenia się spełniają :) Zobaczysz, ani się nie obejrzysz i będziesz właścicielką pięknego miejsca na Ziemi :) Pozdrawiam cieplutko :))

      Usuń
  5. Lubię te klimaty

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))