e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

środa, 4 lipca 2012

Rośliny odstraszające komary

To, że lawenda odstrasza komary, to wiedziałam. Co prawda nigdy nie sprawdziłam, ale  zapach tej roślinki podobno działa drażniąco na tych krwiopijców. A raczej na krwiopijczynie.  Niedawno  gdzieś przeczytałam, że podobne zastosowanie mają aksamitki, czyli tak zwane "śmierdziuszki". Czy to prawda czy nie, przekonam się na własne oczy, bo kupiłam trochę tych kwiatków.  Wyglądają ślicznie, pachną okropnie, ale oby tylko działały, a zniosę wszystko ... :) Biorę się za sadzenie ...

 

***
04 lipca 2012 , godz.15:25 
Gotowe :) Skrzynki z aksamitkami znalazły się na parapetach ...

... oraz na tarasie ...

Oprócz aksamitek,  posadziłam również ... komarzycę ...

 

lawendę ...
 

Komarom, komarzycom i wszystkim latającym krwiopijcom  WSTĘP WZBRONIONY !!!  Ostrzegam, mój taras jest uzbrojony !!!  :))

6 komentarzy:

  1. Piękny taras i ogród.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ma Pani taras. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. I jak się rośliny spisują w odstraszaniu komarów? :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama jestem zaskoczona, ale działają. Nie wiem, która bardziej, ale najważniejsze, że tych wstrętnych krwiopijczyń nie ma!

    OdpowiedzUsuń
  5. KOMARZYCA ODSTRASZA KOMARZYCE ... MAM JEDNĄ NA BALKONIE I DOTĄD NA CAŁYM PIĘTERKU NIE MA ANI JEDNEGO KOMARA...

    OdpowiedzUsuń
  6. Polecam również posadzenie kocimiętki, chociaż jej zapach nie każdemu może odpowiadać. Może zainteresuje Cię również mój artykuł na temat roślin odstraszających komary na http://www.blogogrod.pl/2014/06/rosliny-odstraszajace-komary.html Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))