e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

poniedziałek, 24 grudnia 2012

Kolacja wigilijna

Kolacja wigilijna już wkrótce ....
Nakrycia już przygotowane  plus jedno wolne  dla niespodziewanego gościa.
 Świece i zrobiło się klimatycznie ...

Barszcz z uszkami ... pychaaaaa ... dla mnie najważniejsze danie wigilijnej kolacji :))

Święty Mikołaj nie zapomniał również o prezentach dla naszych zwierzaków ... Nelcia dostała ulubione smakołyki ... Na zdjęciu już po konsumpcji ... dodam jak zwykle błyskawicznej :))

2 komentarze:

  1. Przybyłam za sprawą zagubionego przy przeprowadzce pierścionka zaręczynowego ;))
    Ależ tu u Ciebie pięknie!
    Zazdroszczę swojego miejsca na ziemi ^^ Zawsze marzył mi się podobny domek. Niestety los inaczej pokierował moimi sprawami ... Jestem co prawda po przeprowadzce i jestem u siebie, ale to jeszcze nie koniec zmian i to niestety nie takich jakich bym sobie życzyła. Moje marzenie spełni się, ale nie do końca ... Ale to nic! Wierzę, że wszystko ułoży się dobrze - w końcu DOM to nie mury, tylko ludzie. Więc to co najważniejsze już mam ;)
    Pozdrawiam serdecznie, Kamila :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Kamilko:) Masz rację najważniejsi są ludzi! Ja cały czas mówię, że moje marzenie zostało zrealizowane, ale gdyby nie było ze mną mi bliskich osób, czyli męża i dzieci, to nie byłoby to samo. Nie ważne gdzie, ważne z kim !!! I fakt, los jest bardzo zaskakujący, czasami złośliwy, i nie zawsze jest tak jakbyśmy chcieli ... ale co nas nie zabije - to nas wzmocni! Mam nadzieję !

      Usuń

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))