e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

wtorek, 13 sierpnia 2013

Domek na drzewie... taras gotowy :)


Ostatnio moje dni mijają na domku na drzewie ... praca wre ... Niestety nie tak szybko jakbym chciała, ale pogoda  była tak piękna, że  wolałam ten  spędzić nad jeziorkiem niż  na drzewie ...  
 






I tak z moimi chłopakami pluskałam się w wyjątkowo ciepłej wodzie naszego pobliskiego jeziorka  ... 

 






Teraz troszkę chłodniej, więc na drzewie coś zaczyna się dziać ... 

taras gotowy ...





 Chłopaki ostro przybijają deski ...





Te deski pozostały jeszcze  z budowy ...
 z góry lepiej wyglądają ... hehehe ...









 ... a te są  już nowe ... Nie było wyjścia ...  grubych desek zabrakło ... musiałam zamówić ...  Jednak taras jest kapkę większy niż planowałam  ... hehehe ... 

 




Wiecie co ... naprawdę podoba mi się ... i  aż żałuję, że nie mam trochę mniej lat ....

4 komentarze:

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))