e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

środa, 19 września 2012

Fred

Czy można pokochać taką kruszynkę w dwa dni??? Odpowiedź brzmi: TAK, TAK, TAK .... Fredziu jest rewelacyjny ....  tak cudnego zwierzaczka mogłam sobie tylko wymarzyć :))  Mogłabym siedzieć i nic tylko na niego patrzyć .... jak je,  kąpie się, skacze, śpi ... Fredi uwielbia drapanie za uszkiem ... och jak się wtedy  słodko nastawia ... :)) 
A właśnie ... Fred ma nowe lokum ...  Dobrze, że się zgadałam z kumpelą, która miała na pozbyciu klatkę po swoim szynszylku :))  Dzięki Madziu, baaardzo:))  
Mój Skarb przygotował półeczki, znalazł idealną  gałąź ... a ja zrobiłam jeszcze hamak , ciekawe czy będzie korzystał ? 
 Teraz Fred ma  istny raj ... Klatka jest wysoka,  może skakać, wyciągać się  .... widać, że mu się bardzo podoba :))  A i oczywiście klatka stoi w salonie, to tutaj przebywa najwięcej osób, nie będzie się nudził ...:)) hihihi ...

Moje nowe królestwo ... :))




Te półeczki są super, mogę skakać i skakać ...
Takie mam łapki :))
Czyż nie jestem słodki???
Tak śpię, odpoczywam i ...
... czuwam ...
Fredi wręcz uwielbia drapanie  za uszkiem ...
o taaakkk .... tu pod szyjką ...

 ... jeszcze, jeszcze ...:))



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))