e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

poniedziałek, 4 marca 2013

Niezapomniane urodzinki

No takich urodzin się nie spodziewałam. W sobotę kończyłam kolejną18-stkę ... hihi ... Niestety pod wieczór wylądowalam na ostrym dyżurze. 
Od kilku tygodni mnie męczyło i już nie byłam w stanie dłużej wytrzymać ... i teraz leżę tutaj 3 dzień... kroplówki, tabletki, zastrzyki do ręki i uwaga do brzucha ... brrr ... no ale liczę, że będzie dobrze ... musi być ... 

10 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji Urodzinek, duzo zdrowia, szczescia, radosci oraz spelnienia najskrytszych marzen!!!
    oraz jak najszybszego powrotu do zdrowia!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka życzę kochana. Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-* Wierz mi, o niczym innym teraz nie marzę.

      Usuń
  3. Życzę bardzo dużo zdrówka! Abyś szybko wróciła do zdrowia :)

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i oby Twoje życzenia szybko się spełniły. Pozdrawiam ze szpitala :)

      Usuń
  4. Buuuu :(( Ja z kilkudniowym poślizgiem! Ale przybywam ze szczerymi życzeniami!!! :)
    Dużo zdrówka - bo ono jest chyba teraz dla Ciebie najważniejsze! Dużo miłości, radości i szczęścia. Spełnienia marzeń - szczególnie tych zawodowych! Spełnienia Kochana!
    Ściskam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojej brzmi bardzo poważnie. Duuużo zdrowia życzę z okazji i urodzin i tak zupełnie bez okazji. Trzymaj się ciepło, śpij i nabieraj sił. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Aniu. Śpię cały czas i nawet nie wiem który dzień dziś jest. Porażka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))