e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

piątek, 29 marca 2013

Przedświątecznie

 
Ten tydzień tak mi szybko zleciał, że nawet nie wiem kiedy ...  Każdy kto mnie zna, wie, że ciężko mi usiedzieć na miejscu ... Niestety po szpitalu muszę zwolnić tempo ... i tu jest problem ... siedzę, siedzę i  za dużo "myślę"... i oto efekty mojego poszpitalnego odpoczynku ...





... do sypialni powstała nowa lampa ....
... do łazienki również ....
 

A w salonie zrobiłam coś z czego jestem najbardziej dumna ... Wykombinowałam, że z  dwóch kawałków płótna, z których miałam uszyć jeszcze  hamaki,  teraz zrobię coś innego ... i tak trochę pracy i gotowe ... Oto moje  zasłonki ... niesamowicie cieszą moje oko ... ach ... a do tego zmieniły wyjątkowo wygląd salonu ... zrobiło się tak ciepło i klimatycznie :)) 

 


Zrobiłam też  wianuszek wielkanocny ...

i  wspólną pracę z moim starszym synkiem ...
 



12 komentarzy:

  1. Wow! jestem oczarowana tą lampą! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi ... dziękuję ... mnie się baaardzo podoba, na żywo wygląda jeszcze lepiej :))

      Usuń
  2. Wow jakie slicznosci wyczarowalas! :)) jestem pod wielkim wrazeniem !:)))
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję .... hihi... jednak to siedzenie w domu na coś się przydało ... hihihi

      Usuń
  3. :))) No widzę!!!! I to nie jeden!!! :))) Widać, że się napracowałaś, moje takie ekspresowe ;P
    Super :)
    A jakie karnisze kochana!! jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Agunia, duża tu Twoja zasługa i dobrze o tym wiesz :)) Jeszcze raz dziękuję :))
      A karnisze ... hihihi ... inne niż wszystkie, a wydaje mi się, że mają to "coś" :))

      Usuń
  4. jakie cudowne wielkie okno! karnisze rewelacyja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, dziękuję :)) Cieszę się, że Ci się podoba :)) pozdrawiam

      Usuń
  5. Karnisz po prostu rewelacja!!!!!muszę powiedzieć ,że pomysł bardzo oryginalny :)
    niesamowicie pasuje do widoku jaki masz za oknem,którego oczywiście okrutnie Ci zazdroszczę!!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze bardzo dziękuję za wizytę i zapraszam do częstych odwiedzin :) Po drugie dziękuję za miłe słowa, nawet nie wiesz jak się cieszę, że nie tylko mnie się podobają :)) A po trzecie już pędzę do Ciebie :))

      Usuń
  6. Witaj leśna dziewczyno :)! Pięknie u Ciebie ! Ja w swoim domeczku wioskowym mam identyczne karnisze! :) Pozdrawiam . S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj, dziękuję za odwiedziny :)))I zapraszam, czuj się jak u siebie :))
      Hihi ... te karnisze są naturalne i dlatego dają taki klimat ... u Ciebie z pewnością również :)) Pozdrawiam i już pędzę do Ciebie :))

      Usuń

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))