e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

piątek, 17 kwietnia 2020

Wielki powrót...

Jestem! Pamiętacie mnie jeszcze?
Sama nie mogę uwierzyć, że tyle mnie tu nie było... 5 lat! Niesamowite, jak ten czas zleciał... Ale wierzcie mi, naprawdę nie miałam ani sekundy na blog... Dużo się działo, bardzo dużo... Ale obiecuję, że nadrobię zaległości... 
 Co u mnie? Niestety nie ma już z nami moich kochanych dziewczynek - Neli i Kitki, a także Zazu... wszyscy odeszli za tęczowy most. Ostatnio dołączył do nich także Kicek i Fredii. Ciężki to był czas... na zawsze pozostaną w mojej pamięci i sercu. Tak więc trochę nas ubyło... jednak, i tu już same dobre wiadomości...  także i przybyło!... Moja rodzinka powiększyła się o dwóch malców... Teraz jestem mamą nie dwójki,  a czwórki chłopaków. Różnica wieku... imponująca... Aktualnie mają 18,5 / 14,5 / 4,5 / 1,5.  Jak się domyślacie na brak wolnego czasu, nie narzekam...

Oczywiście bez czworonoga nie ma opcji, więc pojawiła się Fanta, kochana sunia rasy maltańczyk. Tak, tak... dziewczynka ... tak dla równowagi, jakaś musi mnie wspierać.
Obraz może zawierać: pies

Do tego zdobyłam mgr, z którego jestem mega dumna, bo nie ma co ukrywać... studiowanie w pewnym wieku łatwe nie jest, a tym bardziej biorąc pod uwagę stan błogosławiony, wykańczanie domu, pracę i rodzinę, to mogę śmiało napisać... to było wyzwanie! Ale udało się i choć od odebrania dyplomu już trochę czasu minęło, to i tak duma mnie rozpiera :) 
Poza tym remonty, remonty i remonty... Ostatnie 4 lata to ogrom pracy, ale było warto... Teraz szykujcie się na falę postów... w końcu chcę Wam wszystko pokazać...



A i przy okazji, dziękuję za wszystkie lajki na Facebooku >TUTAJ<... niesamowite, że mnie nie było, a Was tak dużo przybyło :)


I zapraszam jeszcze do dołączenia na Instagramie:
KLIKNIJ - TUTAJ

 Założyłam tam dwa dni temu konto i będzie mi bardzo miło, jeśli dołączycie do Fallowersów .





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))