e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Sypialnia ... gotowe !


Łóżko już jest ... pora na dodatki ... poskręcaliśmy półeczki, komodę i ramę lustra :) Do ramy przymocowaliśmy lustro zamówione u szklarza :) Za niecałe 50 zł cudeńko i co najważniejsze wykonane  na miejscu :)  



Do tego kilka drobiazgów na komodzie i półeczce ... A właśnie bo jeszcze zostały części z płyty i szkoda mi było tego tak zostawić.... zamówiłam ciecie na wymiar i po skręceniu wyszła całkiem fajna półeczka :) 
Do tego wszystkiego miałam takie stare lampy, ale niestety żadna klosza już nie posiadała... Dlatego wybrałam się do ogródka, nazbierałam trochę gałązek brzozy i pozaplatałam ... w sumie  to nieźle wyszło :)  Będą idealnie wyglądały na nocnych półeczkach :)
TAK BYŁO .... 


Jeszcze tylko narzuta i  poduszki ... 
Te kupiłam w dość fajnych cenach, jednak Pepco bezapelacyjnie okazało się najtańsze ... 
Narzuta (2 x 2 m) 69, 99, 
koc (2 x 1,50 m) 39, 90
 poszewki 9, 90 za szt. Nie mogłam się jeszcze zdecydować czy fioletowa narzuta czy kremowa .... wiec kupiłam dwie plus dwa koce .... 
W końcu wybór padł na jasną narzutę (ciemna poszła do zwrotu) i fioletowy oraz kremowy koc (a miał być jeden, hehe).

Nasza sypialnia ... aktualnie najbardziej wyśnione miejsce w domu :) 

2 komentarze:

  1. piękna ta sypialnia, też taką chcę !

    OdpowiedzUsuń
  2. super że jesteś :)
    myślałam że już całkiem zrezygnowałaś z bloga proszę o więęcej:)))
    sypialnia marzenie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))