e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

czwartek, 9 kwietnia 2015

Sypialnia ... malowanie ścian ...

W ostatnim poście pisałam Wam o planach związanych z sypialnią TU
No to teraz czas zacząć wcielać w życie pomysły .... 

Zaczynamy ... Najpierw przeniesienie gniazdek ... niby wszystko było zaplanowane, wymierzone co gdzie ma być, a jednak okazało się, że coś są nie na miejscu.... Co prawda kilka centymetrów, ale jednak.... łóżko zasłoniłoby włączniki .... No to kujemy, zaklejamy i szlifujemy  ... 

Teraz malowanie .... obecny kolor ścian, obowiązkowo do zmiany :) Tym razem wybrałam beże ... dwa kolory ścian... jeden jasny, a drugi ciemniejszy ... Do tego ciemniejszego użyłam barwnika, bo nigdzie nie mogłam dostać takiego koloru, a jak już to cena ciut za wysoka .... Wszak musiałam trzymać się planu finansowego ... ze wszystkim nie więcej niż 1000zł :) 

Do malowania ściany wzięłam się ostro do pracy ... wszak chciałam mojej połówce zrobić niespodziankę ... Czas na wykonanie zadania to było 8 godzin... no prawie 9 .... Tyle ile jest w pracy.... A, że uwielbiam mu robić niespodzianki, to i tym razem nie odpuściłam ...  Malowanie musiało być dwukrotne, jednak mimo zapewnień producenta, ślady po poprzedniej farbie były widoczne ...

Między czasie co farba schnęła wzięłam się za szycie .... znalazłam jeszcze kawałek materiału, z którego miałam uszyć jeszcze jeden hamak i stwierdziłam, że przeznaczę go na ... zasłonki :) I tym oto sposobem, powstały takie oto cudeńka :)   
Po wyschnięciu ścian, umyciu podłogi, zawiesiłam swoje dzieło na karniszu ... Stałam i nie mogłam uwierzyć, jak pokój się zmienił... a to dopiero nowy kolor ścian i zasłonki :) Co będzie jak będzie całość ... ach ... już się doczekać nie mogę ... 

Mój Skarb wrócił z pracy i wyobraźcie sobie jego minę... Po pierwsze był w szoku, że to już gotowe, a po drugie kolory równie mocno go zaskoczyły ... tak naprawdę nie wiedział jaki będzie drugi kolor (ten ciemniejszy) ... choć w sumie ten pierwszy, też wyszedł inaczej niż na opakowaniu ... ale to akurat przez usytuowanie pomieszczenia,  padające światło ... Ale ogólnie jest super :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))