e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

środa, 14 grudnia 2011

Wbrew pozorom, zakup kafelek to wcale nie taki prosty sposób! Niby wybór duży, ale jak co do czego to się okazuje, że nic ci nie pasuje... a to nie ten kształt, a to nie ten kolor, odcień, a to dekor nie taki.... i tak wyliczać można w nieskończoność. Dodatkowy problem to dostępność. W hipermarketach są , ale te które mi nie pasowały, te co ewentualnie mogłyby pasować, to " dostawa będzie za tydzień"!!! O matko... Jaki tydzień??? Ja muszę już, teraz, natychmiast!!! Nie lepiej jest w małych sklepach... tam to  czas  realizacji zamówienia   w ogóle jak z kosmosu : 3 tygodnie!!! Koszmar. 
 Znalezienie idealnych kafelek, zajęło mi trochę, ale UDAŁO SIĘ!!! Pojechałam do tego samego producenta, co kiedyś kupiłam na podłogę do kuchni. Ceny niestety jak z kosmosu, więc odjechałam z kwitkiem.  Później były sklepiki, hipermarkety i ... powrót do producenta! I??? Wyprzedaż!!!! Takiej ceny to ja  bym się  w życiu nie spodziewała!!! Hipermarkety przy tym to  drożyzna... I mam:) Do tego zawsze jak braknie mogę dokupić :) No super:)) Ale się cieszę. Kafelki miały być najdroższym elementem w łazience, a wyjdą najtańsze:)) A są idealne, brąz pod kolor drzwi, super, tak jak chciałam. 
Mąż tylko pokręcił z niedowierzaniem głową, no cóż... niektórzy to mają szczęście :))

Początki mojej pracy ... oby się udało:)) Płytek na ścianie jeszcze nigdy nie układałam, a do tego dochodzą tutaj skosy... no nie powiem aby ta łazienka należała do najprostszych... ale ... dam radę... 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))