e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

wtorek, 30 października 2012

Październikowy śnieg

Od rana świeci cudnie słoneczko ... i od razu zrobiło się jakoś tak optymistyczniej :) Sosny pokryte śnieżnobiałym puchem na tle błękitnego nieba wyglądają  ... zresztą sami zobaczcie ... dla mnie zachwycająco ...


 A poranne widoki  zapierają dech w piersiach ...

 
Powiem tak ... nie jestem szczęśliwa ze spadł w październiku śnieg, ale z drugiej strony nie co roku mam okazje podziwiać żółte liście pokryte pierzynką ... Jednak jakiś plus  tego śniegu jest ...
 



4 komentarze:

  1. Cudowne zdjęcia, piękne widoki, uwielbiam Twój blog ... taki optymistyczny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne widoki, tylko pozazdrościć. A październik to chyba normaly czas na pierwszy śnieg. Ja któregoś roku zastałem sporo śniegu na Rysiance pierwszego tygodnia września :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, cieszę się Ewuniu, że się u mnie zadomowiłaś:)) Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz rację Tomku z tym śniegiem, tylko jakoś tak ciężko, że już lato za nami i jesień się nagle kończy .... Dobrze, że teraz jesień dopisuje, tylko zimnooo..... przynajmniej mnie...A śnieg niech spada w grudniu, wtedy jakoś mi to bardziej pasuje ....
    A co do Rysianki, to miałeś nie lada niespodziankę .... :))hihihi ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))