e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

sobota, 23 czerwca 2012

Chyba każdy ma swoje, ulubione, takie które kojarzą mu się z ukochanym dzieciństwem... Coś próbujemy i przed oczami staje beztroska, ukochani dziadkowie, wakacje na wsi  ... wszystko przeżyte w dzieciństwie ... Ja tez mam coś takiego ... 
* na przykład budyń czekoladowy- zawsze jak zostawałam u babci  na noc, robiła mi go na wieczór , często też było pyszne kakao .... 
* guma Donald i zbieranie komiksów- ojej ile tego człowiek miał, to wymienianie z  kolegami, przeżywanie którego jeszcze brakuje ... 
* albo pyszne ciasto drożdżowe co niedzielę, już w sobotę było wielkie pieczenie, zapach unosił się po całym domu ...
* była też kawa zbożowa- ile jej człowiek wypił, zawsze  kiedy byłam z rodzicami na wczasach, podawali do śniadania ....mmm ... 
Pamiętam  jak co roku, w wakacje, jeździłam do babci. Była piękna pogoda, a ja mała, ciągle zaglądałam do kuchni czy już są ... A moja  ukochana Babcia lepiła je cierpliwie, gotowała i podawała posypane cukrem ... pierogi z borówkami,  bo o nich mowa...  to smak, który nieodwołalnie kojarzy mi się z dzieciństwem :)  mmm, pychotka:))

A dziś moje dzieciaki nazbierały w ogródku borówek i  złożyły zamówienie :)
 


Pierogi z borówkami z dodatkiem pysznej  śmietany ... po prostu rarytas :)


Moje dzieciaki zajadały się, aż się im uszy trzęsły :)) A ja,  przed oczami miałam swoją Kochaną Babcię, która mi mówiła : "Jedz, jedz Słoneczko, zaraz dołożę Ci kolejne ..." Hihihi...

1 komentarz:

  1. Też mam takie swoje smaki,najbardziej kojarzy mi się placek drożdżowy,który robiła moja mama.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))