e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

wtorek, 26 czerwca 2012

Tu za niedługo będzie zielono...:) Mam nadzieję ...hihihi
Mój mąż wziął się za trawnik ... co prawda trochę to już trwa, ale o dziwo, jeszcze cierpliwości nie straciłam... :)  
Dziś usłyszałam : " jeszcze trochę i będzie pięknie" ... wrr....
Kochanie,  trzymam  Cię za słowo! 
 

Teren już jest wyrównany, prawie, jak to twierdzi mój mąż, więc wystarczy tylko posiać. Trawa kupiona i już czeka. Specjalna do miejsc zacienionych. Sprzedawca zapewniał, że będziemy zadowoleni.
No to czekam na efekty:))
                                     ***
17 lipca 2012 
No Skarbie, gratuluję:))  Codzienne podlewanie nie poszło na marne,  upał a trawka urosła.  Jest ślicznie:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))