e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

piątek, 31 sierpnia 2012

Łazienka GOTOWAAAA:))


Nie powiem, że jestem szczęśliwa .....  jestem baaaardzo  szczęśliwa .... :))) hihihi ... wszystko się udałooooo .... i sama w to nie wierzę ....  :))   
Teraz mam dwie łazienki , z których jestem bardzo dumna:))  Łazienka na poddaszu http://domwlesie.blogspot.com/2011/12/dzis-wigilia-zdazyam-podziw-w-oczach.html  i ta teraz  ...  to aktualnie moje ukochane pomieszczenia w domu :)) hihihi ....

Uwaga !!! Otwieram drzwi ...
 Moja łazienka w pełnej krasie ... lustro optycznie powiększyło łazienkę ...
 Dekor w kabinie prysznicowej wyszedł super ...


I dodatki ...  małe  ale jakże efektowne ...


a ręcznik pod kolor płytek ...

                           

5 komentarzy:

  1. Ale ślicznie! Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. łazienka bardzo klimatyczna aż chce się w niej przebywac :) ps. gdzie kupiłaś ta fajną szafeczkę na ręczniki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cieszę się, że Ci się podoba:) A półeczkę kupiłam w Leroy'u :))

      Usuń
  3. super łazienka, a gdzie kupiłaś te płytki??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj ... i dziękuję za komentarz :) Płytki kupiłam w Jasienicy w Ceramice Pilch.

      Usuń

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))