e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Upał

Kilka dni temu,  dzwoni do mnie mój Skarb z kolonii i z przejęciem opowiada jaki upał panuje nad morzem: "Mamuniu, kiedy rano otworzyłem drzwi domku buchnęło takim ciepłem, że aż mnie cofnęło ..."  Śmialiśmy się, że go słoneczko  przywitało :))
A dziś rano  doświadczyłam tego samego ... Niesamowite uczucie!  Na termometrze prawie  30 stopni.  W cieniu, o godzinie 10 !!!  A w słońcu??? W ciągu dnia blisko 50!!! Takiego upału już dawno nie było ... Dzisiejszy dzień chyba był najcieplejszy w tym  roku. 

Ratunek? Basen i zimne napoje z parasolkami ...  :))

 "Bzyczki" szybko się pojawiły ...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))