e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

niedziela, 5 sierpnia 2012

Czarna Pantera

Mam Cię ..
A to kilka fotek mojej kochanej "czarnej pantery", tak na dobranoc:))  Uwielbiam ją,  jest kochana, mądra i bardzo towarzyska :)) Mówi się, że koty chodzą swoimi drogami, a nasza Kicia gdyby tylko mogła byłaby cały czas przy nas. 
Uwielbia się łasić, słodko przy tym mrucząc, chować się w kartonach i bawić sznurkiem ...  
A i najważniejsze ... kocha wspinać się po drzewach :))

Mam ostre pazurki,  nic mi nie ucieknie :))

Mój ukochany sznurek  ...














Coś widzę ... :))
Ooo ptaszek ... :)
Aaaa ... robię się śpiąca ...

Nela, jeszcze nic nie upolowałam... przyjdź później !
Nie jestem wybredna, ale tym to sobie nie pojem ... :((

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))