e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

wtorek, 31 lipca 2012

"Chata wolna"

Jedno moje dziecko bawi się na koloni, drugie dziś odwiozłam na kilka dni do  babci ( w końcu wakacje:)), mąż w pracy a ja sama :(( Buuu... Tak jakoś cicho, nikt nie krzyczy, nie hałasuje, nie piszczy... chyba odzwyczaiłam się od ciszy ... W moim domu zawsze jest pełno dzieci, bo to koledzy, koleżanki i robi się gwarno ...  zawsze coś się dzieje, a teraz ? Dobrze, że zwierzaki jeszcze są :))  Właśnie wróciłam z Nelą ze spacerku. Wybiegała się i trochę mi "zapozowała" do zdjęć...

Jednak szybko się znudziła ... 
 
No cóż... "chata wolna", więc korzystając z "wolnej łazienki" idę wziąć mega kąpiel z pianką. W CISZY i bez ciągłego pukania do drzwi i krzyków: "Mamusiuuuu, kiedy wychodzisz ?" ....   "a on mi coś zabrał ...",   " powiedz mu coś...",  "jesteśmy głodniii...."
Idę się relaksować, ach ... aż dziwnie się czuję, że mam czas tylko i wyłącznie dla siebie :))  hihihi ....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))