e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

środa, 4 lipca 2012

Moje chłopaki cały rok ciężko pracowali w szkole, a efekty mogłam podziwiać na świadectwach. Z racji  baaardzo dobrych stopni  sprawiłam im prezent. Tym razem  jeden wspólny. . . Bramka piłkarska. 
Zanim zdecydowałam się jaką kupić, trochę mi zeszło... w sklepach są różne, ale niektóre strasznie liche, albo plastikowe,  albo za małe, albo za duże i za drogie.. zawsze coś było nie tak.  Tą znalazłam  w internecie i  od razu ją zamówiłam. Na następny dzień, kiedy pojawił się kurier i wręczyłam chłopakom prezent, skakali i piszczeli.  Po otwarciu paczki, przed moimi oczami ukazało się sporo elementów. Ale wszystko ponumerowane, więc składanie poszło błyskawicznie.

Cała bramka ma wymiary 2,13 x 1,52 x 0,76. Wykonana jest ze stalowych rurek, malowanych proszkowo, o średnicy 32 mm. Super, bo większość, które oglądałam miały 25 mm. W zestawie była również  siatka oraz śledzie do zamontowania bramki do ziemi. 

A do ćwiczenia celności dołączona była  również mata...

Chłopaki teraz nic tylko grają i ciągle słychać ... Goool, Bramkaaa, Karnyyy .... hihihi...  Uff, prezent się udał :))

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))