e- mail

Witam!
Jeśli chcesz się ze mną skontaktować, pisz na maila: dom.ogrod.las@gmail.com
Pozdrawiam
Neti

środa, 18 lipca 2012

Mrówki

Mrówki. Mój mąż czasami mnie porównuje właśnie do nich. Twierdzi, że na chwilę nie usiądę, a jak już mi się uda, to na pewno coś wymyślę :)) Do pracy oczywiście, hehe:)  I chyba coś w tym jest, ale szkoda mi czasu, życie jest takie krótkie, że nie chcę zmarnować ani chwili. A tyle jest przecież do zrobienia :)  W tym roku, tak się złożyło, że  nigdzie nie jedziemy na wczasy, dlatego trochę zaplanowałam na te wakacje :) Mój mąż się już zapowiedział, że chciałby trochę odpocząć podczas urlopu ... Hihi, oczywiście Kochanie, jak sobie życzysz :) Będziesz odpoczywał na drzewie... bo czekają nas domki  dla chłopaków:) Hihihi......

A propos mrówek, to myślałam, że wszystkie z tego gatunku "leśnego " są takie same. A tu proszę, różnią się brzuszkami.  O przepraszam, to odwłokami ... Mój syn strzelił mi taki wykład o mrówkach, że było mi łyso... już wolę więcej nie pytać. Lepiej wcześniej sprawdzić , poczytać ... bo później normalnie wstyd ... A swoją drogą, jak człowiek  niewiele wie .... 
Co tam kochana u Ciebie słychać?
 A po staremu, nic tylko praca, praca, praca ....

Moi ogrodowi pracownicy...

1 komentarz:

Dziękuję za komentarz :))
Pozdrawiam i zapraszam ponownie :))